Zeit  11 Stunden 26 Minuten

Hochgeladen 21. April 2019

Aufgezeichnet April 2019

angezeigt 43 Mal, heruntergeladen 0 Mal

bei Oberrathen, Sachsen (Deutschland)

10h38m - s casem jsem maximalne spokojen, s ohledem na to, ze jsem si v utery rozmasakroval neco na prave strane praveho kolena a vsechno (zvlaste) "z kopce dolu" jsem si sakra uzival... Chozeni by se jeste dalo zkousnout, ale ohybani kolene... :-/ Na uz 37km jsem si proto musel vzit ruzovy prasek... :-/ Hodinu a pul jsem se sice premlouval ze jsem Meresjev, ale pak jsem radeji polknul Ibalgin a zase mi bylo trosku do zpevu... Vzal jsem si do batuzku tabletky hned dve; nastesti, nakonec me do cile na cca. 53km donesla jenom jedna... :-) (Poprve, co jsem dokoncoval nejaky chodecko/bezecky podnik na drogach...) Nicmene, nejhorsi me cekalo az po konci -> Mikulasovicke dolni nadrazi bylo skoro 3km daleko... Az tam se dostavily ty spravne endorfiny, lehce jsem se prevleknul, sednul do auta a za dve hodiny, kolem devate vecer, byl doma... (Detailni mapa viz. https://en.mapy.cz/s/3rcDn) Kazdopadne vyborny "podnik" v piskovcovych skalach, Stejne jako vloni super pocasi. Obcerstvovacky na kazdem kroku, vse slapalo jako na dratkach - teda az na to moje koleno... Tak zase za rok, no... Uz se tesim. #JARNIMSLUKNOVSKEM

Mehr anzeigen external

START / K13

Start and "chip" check for the "105km" competition... I took only the "53km" for which there was no chip-checking...

K11 - Kleiner Bärenstein, vrchol

K12 - Rauenstein, vrchol

K14 - Ganshütte, rozcestník

K15 - Gautschgrotte, vodpoád / ledopád

K16 - Neuweg (Waltersdorfer Mühle)

K17 - chip Goßdorf-Kohlmühle, nádraží

K20 - Buchberg, rozcestník

K21 - úbočí Tanečnice, křižovatka

Mikulášovice dolní nádraží

Left car here and continued by train on Sat morning, at 6:03am, towards Bad Schandau where changed trains to make it to the starting point...

FINISH - Mikulášovice, kulturní dům

The last "chip" check... :-)