Zeit  eine Stunde 52 Minuten

0,8
1,7

angezeigt 159 Mal, heruntergeladen 3 Mal

bei Alforja, Catalunya (España)

Aquesta excursió és per completar la descrita com "20161203 Alforja Cova del Baleta Mola de l'Escolà Balcó del Peiró El Nassot Coll de la Salve Alforja" https://www.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=15688226
Hem deixat el cotxe, molt a prop del Coll de la Salve, doncs només volíem trobar el camí fins el Nassot. El recorregut total, realment magnífic, seria el de l'excursió 20161203 incloent el d'ara 20170114.
Hem posat una fita a la base d'un bonic pi, on baixant s'ha d'agafar un perdut sender que de seguida es torna suficientment bo, per després tornar-se a perdre bastant. Amb una mica d'intuició i vigilant d'orientar-se per al retorn fins el camí principal, s'arriba al Nassot. Es passa tot per dins i sortint a la dreta amunt es puja a la seva extraordinària miranda. Pel trosset de camí perdedor el qualifico de moderat.
ÍNDEX IBP 35 HKG (senderisme) L'índex IBP és un sistema de valoració automàtic que puntua la dificultat d'una ruta recorreguda en bicicleta de muntanya, bicicleta de carretera, caminant o corrent.
mira l'anàlisi complet de l'IBP

Mehr anzeigen external

COLL DE LA SALVE

536 M Coll de la Salve

COTXE

arribar-hi en cotxe, sinó és TT, no és fàcil.

EL NASSOT

just passat un pi, deixar el camí i seguir a l'esquerra

A partir d'aquí el camí es va trobant, però abans d'arribar al Nassot es va perdent i convé fixar-s'hi bé per a la tornada.