Herunterladen

Aufgezeichnet

Oktober 2021

Sende an dein GPS

Lade Trails von Wikiloc auf dein Garmin, deine Apple Watch oder dein Suunto herunter.

Wikiloc Premium Holen Upgrade durchführen, um Werbung zu entfernen
Sende an dein GPS Sende an dein GPS
Klatsche als Erster

angezeigt 52 Mal, heruntergeladen 1 Mal

bei Adaköy, Tunceli (Türkiye)

81 ilde 81 zirve SoloTırmanış Anadolu Parsı Ünvanı isimli Projem kapsamında 41.ilim Tunceli 41.zirvem Munzur dağı Fikirik zirve 2.900 mt.

Tunceli'nin ovacık ilçesi nde bulunan Munzur sıradağları üzerinde bulunan 2.900 mt. irtifadaki Fikirik zirvesine Ada köyünden rota başlangıcına girdim. Karakayalar sırt hattından zirveye
Kadar kaya tırmanışı yaparak ulaştım, zirve manzarası harika, fikirik yaylasından koç yokuşundan rota başlangıç alanıma ulaşarak projem kapsamındaki 41. zirvemi başarıyla gerçekleştirdim. Öğlen saat 12.00 da zirve tırmanışıma başlayıp Saat 16 30 da fikirik zirveye ulaştım, zirve ekinliğimi saat 19,30 da basardım.
Rotanın bitimi son nokta Tunceli öğretmen evi dir