angezeigt 1694 Mal, heruntergeladen 24 Mal

bei Staad, Baden-Württemberg (Deutschland)

Tour pel llac Constanza durant 4 dies.

3 Kommentare

• Foto von Guillem Plans

Guillem Plans 20.07.2014

Hola sergaz

Felicitats per la ruta!

Aquest estiu volem fer la volta al llac amb etapes d'entre 20 i 40 kilòmetres.
    Anem amb dues nenes de les quals una, amb sis anys, pedalarà.
    Malgrat ser una ruta amb nul·la dificultat i poc desnivell, creus que hi ha alguna cosa a tenir en compte per una nena de sis anys?
    Em refereixo a aspectes com: trams de camí compartits amb cotxes, trams de fort desnivell etc.

Gràcies per endavant!

• Foto von sergaz

sergaz 21.07.2014

Hola Guillem
    Nosaltres vam fer la ruta en 4 dies, vam deixar el cotxe a Überlingen. La ruta és molt plana i es va sempre per carril bici no tindreu problemes, el tram per anar a veure les cascades del Rin potser és més cansat perquè pujes i baixes, però si feu pocs km no crec que tingueu problema, (nosaltres ho vam fer desde Konstaz i tornar, uns 90 km, va ser una mica dur).
    L'últim dia vam escurçar, passant d'una punta del llac a l'altra, aquest tram també es puja i baixa uns 200m de desnivell.
    És aconsellable portar una mapa de la ruta o llibre (nosaltres portàvem, Kompass Bodensee radweg) esta ben indicat, però els senyals indiquen els pobles pròxims i a Suissa canvien, però es força fàcil.
    A Suissa es pot pagar amb euros i pots entrar i sortir sense problema per la frontera.
    Nosaltres dormíem als càmpings ni ha molts el problema és si plou i que pel dematí hi ha molta humitat i t'aixecaves amb tot mullat.
    Els carrils bici estan molt bé, amb molts llocs per menjar i comprar i dormir, tots amb el seu lloc per deixar la bici.

Espero que et serveixin alguns comentaris.
    Que us vagi molt bé. Adéu.

• Foto von Guillem Plans

Guillem Plans 21.07.2014

Moltes gràcies per la informació sergaz.
    Sense cap dubte que ens serà de gran ajuda.