7,9

angezeigt 1980 Mal, heruntergeladen 13 Mal

bei Vilanova i la Geltrú, Catalunya (España)

Aquest circuit és una versió del “Corriols pels boscos de Ribes" (usuari "12març") adaptada a ciclocròs.
Es divideix en tres sectors diferenciats:
1er: 3,8Km. Carril bici per carrers de la ciutat i camins fàcils.
2on: 12,5Km. Corriols amb dificultats puntuals, enllaçats per pistes i camins.
Cal estar molt atent al track doncs sovint no segueix el camí més evident.
3er: 15Km. Bones pistes, aptes per rodar amb molts trams asfaltats o cimentats.
Al quilòmetre 12 hi ha la possibilitat d’evitar la zona més difícil (1,5Km), si en lloc de seguir el track (que segueix la pista a l’esquerre), girem a la dreta.
Si no es té bon nivell amb bici de ciclocròs, millor portar una BTT.

Es pot veure un curt vídeo del sectors de corriols aquí: https://vimeo.com/84822831

• Foto von David Rilo

David Rilo 28.11.2016

Ich bin diesem Trail gefolgt  Mehr anzeigen

Em va agradar molt la ruta. La vaig fer divendres passat. Coneixia els camins però enllaçats d'aquesta manera i fets amb la CX va ser molt divertit. Pels bosquets de Ribes s'havia d'estar molt pendent del track, sobretot de nit.