angezeigt 52 Mal, heruntergeladen 1 Mal

bei Santa Eugènia de Ter, Catalunya (España)

Ruta Circular. Extreta de Biciociman, peró la faig en sentit contrari.
74km - 4 h. - 18´5 vm.
Se surt de Girona cap a Salt, Polígon de la Mirona, Sant Roc, Aiguaviva, Salitja i Vilobí d'Onyar on m'aturo a fer un cafè boníssim al bar la Plaça de Viloví (km. 18).
Per bona pista i arbreda de plàtans molt maca ens porta a Riudarenes, des d'on surt una pista àmplia que ens porta a L'Esparra (km. 36 i 2 hores de marxa).
Canvi de direcció cap a Sta. Coloma de Farners (km. 42).
La segona vegada que creuo la carretera de Sta. Coloma a Vilobí, (km. 50) em trobo que el camí està "llaurat", ha desaparegut. Tinc l'ermita de sta. Maria de Serrallonga al davant, així que no retrocedeixo i faig camp a través fins a l'ermita.
Seguim cap a Brunyola, i és a partir d'aquí on el camí es fa una mica més dificultós per a les "gravel", pocs kms, però és que fins ara havia estat una "autopista"
Quan arribo a Bescano, tornada a Girona per les deveses de Salt.