Zeit  2 Stunden 38 Minuten

• Landschaft

7,4

angezeigt 133 Mal, heruntergeladen 4 Mal

bei Amposta, Catalunya (España)

Pujada per camins i carretera vella fins a prop de Godall. Abans d'arribar a la carretera Godall La Galera, desviament a l'esquerra agafant la pista que puja a Medi Ambient i un centenar de metres nou desviament a la dreta, agafant la sendera que passa pel Col·legi.
Seguim per sendera i pista fins a La Paridora.
Baixem per pista i agafem desviament a l'esquerra (sobre el punt km 16,9 de la ruta) per anar a la Font de l'Arboç. Aquest tram és difícil i de no estar molt preparat i tindre molta tècnica en descens, haureu de baixar de la bicicleta més d'un cop.
Des de la Font de l'Arboç, baixa per carretera vella cap a Amposta.
Wasserstelle

Font Gran

Font gran de l'Arboç

Font de l'Arboç

• Foto von Norman Masià

Norman Masià 03.08.2019

Ich bin diesem Trail gefolgt  verifiziert  Mehr anzeigen

La part de la baixada, desde La Paridora, pel barranc de l'Arboç, és difícil.