Zeit  2 Stunden 37 Minuten

• Landschaft

5,6

angezeigt 2255 Mal, heruntergeladen 96 Mal

bei Reus, Catalunya (España)

Sortida BTT pel Baix Camp sortint de Reus.
La intenció dela sortida és anar a veure el salt d'aigua de la Riera del salt... LO SALT, també passaré per Riudoms i per Maspujols, poble natal del meu avi...es deia Pàmies...i aprofitaré per buscar les arrels de la meva família (Mas del Pàmies, Pujada del Pàmies,...). Ja arribant a Reus podem veure a la nostra esquerra el preciós edifici modernista del Institut Pere Mata, que val molt la pena visitar.
La sortida la fem a reus a tocar el Barri Gaudí, des de la botiga del meu amic Jordi de Bicipark...campions de la Titan Desert 2016. Sortim per Agroreus i per un bonic corriol que ens porta a Maspujols i a la Riera de Maspujols. Passem per sota la N-420 i per un pont del tren amb molt bona foto. Aquí la riera canvia de nom i es diu Riera de Riudoms...normal ..hahaha. Abans d'arribar a Maspujols, en un trencall, trobem un camí que ens duria al Mas del Pàmies...per un altre dia. Atrevessem Maspujols i entrem a la Riera del Salt...molt pesada de pedalar per la seva sorra enganxifosa. Ja a tocar LO SALT el camí es fa imposible de pedalar...a peu!! Ja arribem a LO SALT..molt bonic...encara porta un fil d'aigua. Ja anem de tornada i passem pel Coll del Perelló i la Pujada del Pàmies...també interessant per a mi. Passem per una cantera abandonada i per vàries cruïlles de camins abans de passar pel costat del Institut Pere Mata...FOTOS!!! Ara ja entrem a Reus pel Barri Gaudí. Una bonica sortida.
Vial
Riudoms

• angelgil 09.03.2018

Ich bin diesem Trail gefolgt  verifiziert  Mehr anzeigen

Es una ruta relativamente comoda.