3,8
7,6

angezeigt 45 Mal, heruntergeladen 1 Mal

bei Homer, Primorsko-Goranska (Hrvatska)

Nadobudno smo krenuli odvoziti krug oko jezera. Ocekivaosam teren od prilikekao oko Trakoscanskog ili Bohinjskog jezera. Vec sam ulaz na put kod parkingadao je naslutiti da ce voznja biti sve samo ne jednostavna i lagana. Put je pun grancica,trusnog kamenja i lisca, a konfiguracija i potpuno nelogicna te se konstantno penje i spusta u svaku uvalu umjesto da prati liniju izohipse i drzi neku konstantu. Savoji su u glavnom vrlo ostrite nakon svakog slijedi ili vrlo strm upon ili isto takav spust. Podloga je takva da sam ocekivao barem nekoliko busenja gume. Na kraju smo rutu skratili te kod izlaska na asfalt kod Zelina Mrzlovodickog skrenuli desno i krasnom neprometnom asfaltnom cesto nazad stigli do auta. Ruta je zanimljiva, ali definitivno nije za obiteljske voznje i uz solidnu kondiciju zahtjeva vise od osnovne razine MTB vjestina. Povremeni guranacje neizbjezan.

• Foto von Dinto

Dinto 04.05.2018

Šteta što to ne srede malo bolje za bicikliranje. Kužim, zime su gadne, nevrijeme napravi kaos, ali ipak bi se nešto dalo riješiti.. interes očito postoji, a da je uređeno ljudi bi dolazili, i svi sretni!