angezeigt 24 Mal, heruntergeladen 1 Mal

bei es Capdellà, Baleares (España)

Sortim de Es Capdellà i feim una llarga aproximació fins Estellencs, gairebé tot per asfalt. Sortint des poble agafam un bocí des GR i emprenem sa pujada cap a Planici passant per ses cases de Son Serralta.
Una vegada a Planici, rodejam ses cases per darrere (on podem contemplar es magnífic aujub) i avançam per dins s'auzinar cercant enganxar amb es camí que puja a nes coll d'Estellencs. No hi arribarem, ja que ens hem desviar a mà dreta per dirigir-nos cap a sa Boal de ses Serveres, passant abans per sa Font de Dalt.
Una vegada a nes merendero de sa Boal, ens queda es magnífic (i dur) ascens per sa Coma den Vidal. Deixam es refugi enrere i uns 500 metres després atravessam una paret de partió i només ens queda es descens per es Comellar de Ses Sínies. Un autèntic repte de força, tècnica i mecànica.
En haver arribat abaix només queda resseguir es torrent des Galatzó que mos durà a ses cases des mateix nom i, des d'allà, arribar a Es Capdellà a fer una més que merescuda cervessa.