Zeit  4 Stunden 54 Minuten

• Landschaft

9,4

angezeigt 999 Mal, heruntergeladen 96 Mal

bei Santa Maria de Besora, Catalunya (España)

A cavall entre l'Osona i el Ripolès està la subcomarca del Bisaura. Un racó de país captivador pels seus paratges, especialment a la tardor.
Sortida de Santa Maria de Besora, fem uns pocs quilòmetres per una via asfaltada i connectem amb una pista que ens conduirà en sentit ascendent fins als cingles del Morro del Quer i el Castell de Milany, com a punt més elevat del recorregut. L'entorn natural d'aquest tram ens ofereix una panoràmica continua, accentuada pels contrasts de colors de la tardor. El darrer tram d'ascens al castell de Milany és malmès per les pluges, i cal desmuntar de la bici de forma puntual.
El tram de baixada del castell de Milany es fa per corriol, és la part més tècnica del recorregut, d'una dificultat moderada, que es pot gaudir pràcticament en la seva totalitat a sobre de la bici.
Després del descens, la ruta té un perfil ondulat, connectant el nucli Llaés i el punt singular de les Balmes del Teixidor.
Un recorregut molt recomanable. Si us agrada la natura us deixarà un bagatge de bones sensacions.