Fahrzeit  2 Stunden 40 Minuten

• Landschaft

7,8

angezeigt 297 Mal, heruntergeladen 35 Mal

bei Palau Sacosta, Catalunya (España)

Una ruta que ens porta de Girona a Vilablareix passant per Aiguaviva i pels voltants d'Estanyol, 60% ruta per corriols, per tant podriem dir que és la ruta dels CORRIOLS.

Fins arribar a Vilablareix travessar Girona, i entre Vilablareix i Aiguaviva tot per corriols, algun d'ells de certa pendent, pedragosos i que cal pedalar de valent, però son molt divertits de fer; tot i que avui amb la calor que ha fet ha costat més del compte.

Una ruta que mai havia fet, tot i estar prop de Girona; molt recomenable de fer (moltes gràcies a l'Alfons Hosta per penjar track!!!!)

Cartell info

3 Kommentare

• Foto von Arnau Freixas

Arnau Freixas 22.02.2020

Les pujades amb pendent i pedra hi van fort, llastima que els aiguats han deixat bastants arbres i troncs al mig dels corriols. Molt xulo!

• Foto von PicAcamins

PicAcamins 22.02.2020

Sí, pedalada bona.
    Ara els camins i corriols amb els aiguats han quedat ben axaifats.

• Foto von Arnau Freixas

Arnau Freixas 22.02.2020

Ich bin diesem Trail gefolgt  verifiziert  Mehr anzeigen

Ruta molt benparida amb pendents fortes i molta pedra. Llastima que els forts aiguats han deixat molt d arbre pel mig d’alguns corriols