Herunterladen

• Landschaft

Klatsche als Erster

angezeigt 8362 Mal, heruntergeladen 146 Mal

bei Puig-reig, Catalunya (España)

Santa Maria de les Esglèsies
Sant Martí de Puig-Reig
Santa Maria de Periques
Sant Andreu de Cal Pallot
Santa Maria de Pinós (o de Guinebret)
Sant Pau de Pinós

Sant Miquel de Terradelles
Santa Maria de Cornet
Sortida Wikiloc  des de Navàs el Joan Totof, el Joan BTT i l'Enargitsuga. L'intenció es seguir el recorregut del GR 176 també anomenat de les 20 Ermites.

Castelladral

El passat cap de  setmana, 14 i 15 de Maig es va dur a terme la XXIV marxa romànica de resistència de Navàs, organitzada pel CE Navàs. Això ens ha permès de seguir els corriols pels que transita aquesta marxa de forma immillorable

Degut a les les nostres capacitats hem decidit de partir el recorregut en dos etapes, i també, per tal de poder  fer de bons ciutadans i anar a votar a les eleccions municipals.

Coriol al GR 176

Aquesta part del recorregut entre Navàs i Puig-reig  em intentat seguir el traç de la caminada del recorregut de 2011 que es va dur a terme fa just vuit dies.  S'han desestimat els corriols que en bici eren impracticables, ja sigues per fortes pujades o baixades impossibles i s'ha buscat alternatives ciclables. Això ha estat possible gracies a les experiències que en Totof tenia del recorregut, i dels traços que altres beteteros havien penjat a Wikiloc. El tram que hem recorregut es 100 x 100 ciclable, combinat camins, pistes rurals asfaltades i molts i molts corriols.

Riera Navel

Al llarg del recorregut hem pogut fer molt esport dons es força exigent, hem gaudit d'uns entorns desconeguts i fantàstics com la Riera de Nàvel, baixades quasi be impossibles com la de la Obaga Negra, corriols entretinguts  i finalment hem transitant per les ermites Romàniques de : Sta Ma de les Esglésies, St. Cugat de Racó, St Miquel de Castelladral, Sta.. Fe de Valldeperes, St Esteve de Pujol, St Martí de Balaguer, St Joan de Mondarn, St Miquel de Fonogedell,  St. Sadurní de Fonollet, St Marçal de Puig-reig.

St Miquel de Fonogedell

Del recorregut cal destacar que encara que transita  per molts indrets, que tot i ser habitats, per aprovisionar-se d'aigua  cal de demanar-ho algun que altre mas. Això ens ha permès de conèixer un xic els estadants dels masos que ens hem adreçat i que mol amablement ens han avituallat d'aigua.

Podreu trobar tota l'informacio al Bloc GR 176 Ruta de les 20 ermites.

I també al Web del centre excursionista Navàs.

Traça i dades  a Wikiloc.

Mehr anzeigen external

• Foto von bolets

bolets 19.11.2012

Ich bin diesem Trail gefolgt  Mehr anzeigen

Gràcies per compartir aquesta sensacional ruta.