Koordinaten 1098

Hochgeladen 27. Oktober 2019

7,9

angezeigt 23 Mal, heruntergeladen 2 Mal

bei la Granadella, Catalunya (España)

Durada de la ruta 2h45m. Avui sortim de la Granadella a veure com està l'embassament de la Palma d'Ebre, que està força vuit i l'aigua és marronosa, molt diferent de fa un parell d'anys, que les aigües tenien un blau turquesa, he ficat una foto per comparar. La baixada fins Bovera és ràpida i està força bé. Fins la Palma és quasi tot esfalt i cap problema. Arribem a la Palma i anem directes al Pi, que veiem que no es pas petit. Continuem cap a l'embassament i com ja us he dit abans no està en el seu millor moment. Donem el tomb a l'embassament i som-hi cap a la Granadella, ara és quasi tot pita amunt, camins que estan bé, però hi ha un parell de pujades fortes, també una mica culpa de les últimes pluges que han deixat moltes pedres soltes, amés que el terreny és una mica gravos. Bé per mi són durilles. Quan arribem dalt, descansem i fins a la Granadella bufar i fer ampolles. Apa doncs salut i pedals.