angezeigt 1233 Mal, heruntergeladen 44 Mal

bei Lamas de Mouro, Viana do Castelo (Portugal)

Excelente ruta a Nº 5 do centro BTT de Melgaço.

(A nivel de comentario e sin ánimo de nada, é a pouca información/senalización que hai para chegar, etc.)

Fora esto, a zona é impresionante, que xa conocíamos en parte pero que non deixa indiferente a ninguén.

Saímos Julio e máis eu antes das 9:00 h con un pouco de fresco pero xa ao chegar a Travassos, sudábamos..jejjeje empezamos a subir...

Este tramo xa o conocíamos ata que nos desviamos cara A Aveleira, un pobo precioso, restaurado e enfocado a turismo rural. Pasado Aveleira, cruzamos a estrada e empezamos a baixar pola loma do Couto das Pías, camiño técnico con moita pedra; e pronto pasamos por Covelo e Mourim (pobos moi ben conservados.).

Baixada ata Parada de Monte e enfilamos xa unha vez fora unha parte da ruta con sendeiros, super agradables e con algo de auga...raro dada a sequía que se observa no entorno. Alternamos pistas, con algo se estrada en enlaces, pasando por varias aldeas; Lugar de Cima, Orjás, Cavaleiro Alvo etc.

A partir de Fiaes empezamos a subir a serra outra vez, con algunha petada imposible, pero a maior parte tendida. As vistas sempre espectaculares, en toda a volta, pois rodeamos toda a serra.
Xa finalizamos a subia e baixamos hacia Lamas de Mouro para chegar a zona de partida.
Rutaza... Para repetir.

Bueno... en realidade finalizamos comendonos un bacalhau en Castro Leboreiro para repor forzas..
Wegpunkt

Fonte

Duchas

4 Kommentare

• Foto von julio_mr

julio_mr 06.09.2017

Sin duda a ruta e para repetir....

• Foto von OSCARME

OSCARME 06.09.2017

Julio...pero a próxima temos que encargar o bacalhau. Jejejeje, casi tardamos máis en comer que en facer a ruta..

• Foto von sainzajump

sainzajump 09.11.2017

Ich bin diesem Trail gefolgt  Mehr anzeigen

Ruta feita o día 09/11/2017 saíndo desde o Btt de Lamas de Mouro..a ruta está perfecta...moi divertida..e dura...ca baixada final e cun sendero corto ó final pra baixar por estrada 500m.

• Foto von delfinpensado

delfinpensado 18.02.2020

Ich bin diesem Trail gefolgt  Mehr anzeigen

Ruta E S P E C T A C U L AR !!!!! Que escándalo Km de MTB del bueno casi al 100% ciclable en 1000 metros de altitud muchas veces. Dificultad técnica asumible, alguna zona difícil según el nivel técnico pero perfectamente anticipadle en caso de tener que bajar de la bici. Pueblos, pave del guapo, ríos sendas. Bueno lo dicho no lo dudes y si llamas antes al
    Centro de BTT por lo menos en invierno y otoño por 1 € ducha al terminar en los bares de al lado unos bocatas y día top. El track está perfecto un saludo y gracias.