angezeigt 1180 Mal, heruntergeladen 88 Mal

bei Vilanoveta, Catalunya (España)

SORTIREM DE LLEIDA I ENS DIRIGIREM DIRECCIÓ LA BORDETA, PER FER UNA PASSADA PER LA ZONA DE LA SERRA DE PUIGDEVALL. TOT SEGUIT ENS DIRIGIREM PER PISTA FINS AL TOSSAL DE PEDRÒS, EL QUAL CORONAREM PER TOT SEGUIT PENTINAR-LO PER DALT I ACABAR BAIXANT PER L'ALTRE EXTREM EN DIRECCIÓ LA TIMONEDA D'ALFÉS I L'AERÒDROM. D'AQUÍ ENS DIRIGIREM PER PISTA FINS A ASPA, PER INICIAR EL RECORREGUT PER SENDER/CORRIOL, QUE ENS PORTARÀ FINS A ALFÈS. UN COP FINALITZAT EL RIU SET ENS ENFILAREM FINS A DALT DE "LO FARO", I TOT SEGUIT AGAFEM EL SENDER QUE VOREJARÀ LA SERRA DE LES ÀRIES PER UN BON SENDER. UN COP FINALITZAT, GUANYAREM UNA MICA DE DESNIVELL DE NOU PER AGAFAR EL SENDER QUE VOREJA LA SERRA DE LES PENYES EN DIRECCIÓ SUDANELL. AQUÍ ENCARA AGAFAREM UN PARELL DE SENDERETES MÉS FINS A TOCA DEL CANAL DE SERÒS. UN COP JA A TOCA DEL CANAL EL SEGUIREM I AL FINAL PASSAREM PELS PANTAMOLLS DE MONTOLIU DE LLEIDA. TOT SEGUIT CREUAREM PER EL RIU SEGRE PER LA PRESSA DE BUTSÈNIT I SEGUREM EL CAMÍ VERD FINS ARRIBAR A LA PASSAREL·LA DE FUSTA, LA QUAL CREUAREM PER SEGUIR VOREJANT EL RIU SEGRE FINS A ARRIBAR A LLEIDA.

ATENCIÓ: PODRIA SER QUE EN ÈPOQUES DE PLUJES ABUNDANTS, LA PRESSA DE BUTSÈNIT NO ES POGUÈS CREUARB.
AMB L'ENCREUAMENT DEL RIU SET ENTRE ASPA I ALFÉS PASSARIA ALGO PER L'ESTIL, TOT I QUE CREC QUE NOMÉS T'ARRIBES A MULLAR ELS PEUS I LES CAMES, RES SENSE IMPORTÀNCIA.