angezeigt 145 Mal, heruntergeladen 6 Mal

bei Palmanyola, Baleares (España)

Sortida amb molt d'asfalt, però que val la pena.
Anam per carretera fins Alaró (16 kmts.) i pes Camí de sa Sort iniciam s'ascens fins es Verger i es Plà des Pouet amb unes vistes magnífiques sobre sa comarca des Raiguer. Una vegada adalt, toca baixar. Sa baixada és llarga i divertida, per bé que complicada a s'inici degut a sa forta pendent i ses curves molt tancades.
Una vegada ens dirigim a Orient hi ha una variant que no vaig fer per falta de temps, però que és recomanable: dirigir-se a nes Pas de s'Estaló i llavors desviar-se pes Comellar de sa Comuneta cap a Ses Clavegueres. Jo vaig dirigir-me a nes Coll d'Honor per carretera.
Una vegada allà, vaig pujar cap a s'Arboçar i es Picó. Alguns trams són ciclables, però estàn molt separats entre sí i no hi ha continuïtat, així que sa pujada se resumeix en uns 20 minuts de caminar.
Una vegada adalt de sa Comuna de Bunyola, direcció a nes dipòsit i per pista cap a Ca's Garriguer agafant sa darrera drecera. Una altra variant a introduir és sa Coma de s'Aigo abans d'arribar a Ca's Garriguer.
Per acabar baixada clàssica per sa Coma Gran o des Puig Gros i tornada a Palmanyola per carretera i caminois de Son Amar.