Zeit  6 Stunden 53 Minuten

• Einfach zu folgen

• Landschaft

angezeigt 1909 Mal, heruntergeladen 60 Mal

bei Sant Romà de Sau, Catalunya (España)

(03-05-2014) Sortim de l'aparcament que hi ha a l'arribada de la presa del pantà de Sau, passem a l'altre costat de la presa i baixem fins el riu Ter, creuem el pont que ens porta a la riba dreta i ja no ens en mourem fins a la presa del pantà de Susqueda. (Pista en bon estat)

Passem a l'altra banda per sobre la presa i agafem la pista que puja cap a l'esquerra fins a una pedrera. Aqui seguim la pista de la dreta que puja fins a Sant Martí Sacalm. (Pista en molt bon estat)

Seguim per la pista del Castell de Fornils, que ens porta a la carretera de ciment de Rupit al pantà de Sau. (Pista amb trossos en molt mal estat, ciclable 100% només per beteteros bregats)

Un cop a la pista de Rupit a Sau, agafem a l'esquerra i baixem per l'estreta però bona pista els 10 km fins a la presa de Sau.

Érem en Pere, la iaia Montse i l'avi Pep.
Total temps de pedal 5h 23m

• Foto von daerrius

daerrius 05.07.2018

Ich bin diesem Trail gefolgt  Mehr anzeigen

A dia d'avui (1 de Juliol 2018) la presa està tancada, a banda i banda de la presa, però té fàcil solució baixant la carretera fins a creuar el riu Ter pel pont (Sant Miquel de Maifré) i remuntar per l'altre costat de la vall. En total suposa 3'6km , baixar -115m i tornar a recuperar +115m.
    Gràcies per compartir

• Foto von avipep

avipep 05.07.2018

Moltes gràcies daerrius per la valoració i el teu apunt de que el pas per sobre la presa està tancant. No és la primera vegada que tanquen el pas, però no puc precisar quant fa.