angezeigt 3486 Mal, heruntergeladen 136 Mal

bei Es Mercadal, Baleares (España)

Ruta per la zona més muntanyosa que hi ha a Menorca:
- Sortida des Mercadal, direcció a Ferreries, pel Camí d'En Kane.
- Primer pic, pujant pel Lloc de Sa Terra Rotja fins arribar a les cases de Sant Francesc.
- Baixada pel Camí de Ruma direcció a Ferreries, per enfilar la pujada a S'Enclusa.
- Arribada al segon pic, S'Enclusa i berenar.
- Baixada de nou de S'Enclusa, direcció a Ferreries, per afrontar sa pujada a Ruma.
- Pujada al tercer pic, Sant Pere de Ruma, superant sa pendent del 19%.
- Baixada pel lloc de Sant Antoni, cap el Camí de Tramuntana, en terres d'Es Mercadal.
- Atravessam els llocs de Sa Canova Vella i Sa Canova Nova per anar a sortir novament al Camí den Kane, de retorn a Es Mercadal.
- Ens adinsem per terres del lloc de Monpalau per anar a sortir de nou al Camí de Tramuntana.
- Arribada a Es Mercadal i pujada al darrer pic: El Toro.
- Baixada des del cim fins a Es Mercadal i final de ruta.