• Foto von Reus - Ermita Puigcerver

• Einfach zu folgen

• Landschaft

angezeigt 2594 Mal, heruntergeladen 157 Mal

bei Reus, Catalunya (España)

Aquesta ruta passa per:

Velocitat màxima: 39,9 km/h
Estona de moviment: 3h 18 minuts
Velocitat mitjana durant el moviment: 14,4 km/h

Aquesta ruta m’ha fet il•lusió poder-la completar perquè un cop vaig llegir que la creu del Formatge era un punt de trobada indispensable pels ciclistes de muntanya al Baix Camp i per fi avui l’he pogut veure en persona, i també he pogut arribar a 833m del nivell del mar per primer cop sortint amb bici des de Reus.
De Reus fins arribar a l’urbanització Portugal no té molta complicació un ascens poc pronunciat amb el camí cimentat o asfaltat. Des de l’urbanització Portugal fins Alforja, s’ha de passar per la carretera, quin remei. Un cop a Alforja comença la pujada fins a dalt de tot de l’ermita, passant per la creu del Formatge, on el camí es combina la terra i alguna part hi havia graveta. Pujant hi ha unes vistes meravelloses, si no hi ha boira...
Pel que fa la baixada he volgut escollir un sender en comptes de baixar pel camí convencional, però aneu amb compte, és complicat i he hagut de baixar de la bicicleta tres o quatre cops perquè hi havia zones tècniques i personalment em costava continuar-hi muntat.
Un cop a Riudecols tot és bufar i fer ampolles, cap a Riudoms i un cop passat el poble ja estem a Reus.

Esta ruta me ha hecho ilusión poder completar porque una vez leí que la cruz del Formatge era un punto de encuentro indispensable para los ciclistas de montaña en el Baix Camp y por fin hoy he podido verla en persona, y también he podido llegar hasta 833m del nivel del mar por primera vez saliendo en bici desde Reus.
De Reus hasta llegar a la urbanización Portugal no tiene mucha complicación un ascenso poco pronunciado con el camino cementado o asfaltado. Desde la urbanización Portugal hasta Alforja, hay que pasar por la carretera, qué remedio. Una vez en Alforja empieza la subida hasta lo alto de la ermita, pasando por la cruz del Formatge, donde la superficie del camino combina parte de tierra y alguna otra de gravilla. Subiendo hay unas vistas maravillosas, si no hay niebla...
En cuanto la bajada he querido escoger un sendero en vez de bajar por el camino convencional, pero tenga cuidado, es complicado y he tenido que bajar de la bicicleta tres o cuatro veces porque había zonas técnicas y personalmente me costaba continuar montado.
Una vez en Riudecols todo es coser y cantar, hacia Riudoms y una vez pasado el pueblo ya estamos en Reus.

• Foto von angelpenamenendez

angelpenamenendez 19.09.2018

Ich bin diesem Trail gefolgt  verifiziert  Mehr anzeigen

Una buena ruta muy chula.