• Foto von Reus - Riudecols

• Landschaft

7,7

angezeigt 5458 Mal, heruntergeladen 452 Mal

bei Reus, Catalunya (España)

Aquesta ruta passa per:
Reus - Maspujols - les Borges del Camp - Les Voltes - Riudecols - Riudoms.

Dades del comptaquilòmetres:
Distància: 32,43 km
Durada de ruta: 2h 08min -Sortida:11:47h Arribada:13:55h-
Velocitat mitjana: 15,22km/h
Velocitat màxima: 40,3 km/h
Estona de moviment: 1h 50 minuts
Velocitat mitjana durant el moviment: 17,7 km/h

Aquesta ruta la descric com una ruta d'entrenament, dient aquestes paraules no vull ignorar el paisatge i les vistes que hi pots contemplar. Passes per rieres mediterrànies, pel mig de conreus d'avellaners, masies aïllades, pins pinyoners... A més, pots aprofitar per veure des d'uns 400 metres d'altura tota la panoràmica de les nostres contrades envoltat d'oliveres.
Entre Maspujols i un quants quilòmetres passats les Borges del Camp el camí es troba cimentat.
La complexitat d'aquesta ruta és que entre les Borges i Riudecols s'ha de passar la riera d'Alforja, el barranc del Mas d'en Giol, la riera de les Voltes i el barranc del Mas d'en Cabrer això significa que hi ha certes pujades i baixades pronunciades, llevat d'això la ruta no presenta cap més complexitat tècnica.
Un cop a Riudecols fins a Reus hi arribo mitjançant el recorregut de diverses rieres.

Esta ruta la describo como una ruta de entrenamiento, por decir estas palabras no quiero dejar de un lado el paisaje y las vistas que se pueden contemplar. En el trayecto se pasa por rieras mediterráneas, por medio de cultivos de avellanos, masías aisladas, pinos piñoneros... Además, puedes aprovechar para ver desde unos 400 metros de altura toda la panorámica del Camp de Tarragona rodeado de olivos.
Entre Maspujols y un cuantos kilómetros después de ​​Les Borges del Camp el camino se encuentra cimentado.
La complejidad de esta ruta es que entre les Borges y Riudecols se debe pasar la riera de Alforja, el barranco del Mas d'en Giol, la riera de les Voltes y el barranco del Mas d'en Cabrer esto significa que hay ciertas subidas y bajadas pronunciadas, salvo eso la ruta no presenta ninguna complejidad técnica.
Una vez en Riudecols hasta Reus llego mediante el recorrido de varias rieras.