angezeigt 2296 Mal, heruntergeladen 48 Mal

bei Reus, Catalunya (España)

BONICA RUTA, QUE ALTERNA RIERA CAMINS EN BON ESTAT.
SORTIM DE REUS DIRECCIÓ RIUDOMS PER EL CAMÍ DEL MOLÍ, CREUEM LA RIERA DE MASPUJOLS I
PASSEM PER RIUDOMS DIRECCIÓ BOTARELL TAMBÉ CREUANT LA RIERA D´ALFORJA, SENSE ENTRAR-HI TRASPASSEM EL PON DE LA VIA DEL TREN (VISTES PANORÀMIQUES DE LES BORGES DEL CAMP I EL CENTRE DE COMPOSTATGE DE BOTARELL LES DUES PRIMERES FOTOS) ANEM DIRECCIÓ RIUDECOLS I JA AL POBLE COMENÇA LA PUJADA CONSTANT D´UNS 7 KM. FINS L´ERMITA DE PUIGCERVER (VISTES ESPECTACULARS) I BAIXADA PER LA CREU DEL FORMATGE.(FOTO DE RIGOR 3ª-4ª FOTO)
DES D´ALFORJA FINS L´URBANITZACIÓ PORTUGAL LA FEM PER CARRETERA, A PARTIR D´AQUÍ AGAFEM UN CAMÍ QUE ENS PORTARÀ FINS L´ALEIXAR, OMPLIM AIGUA I FORCES PER FER LA PUJADA DEL MAS DE BORBÓ AL FONS DE L´ÚLTIMA FOTO. PUJADA CONSTANT D´UNS 3,5 KM., DESPRÉS BAIXADA CONSTANT PASSANT PER EL MAS DEL VICTOR FINS LA UR. PICARANY .
RUTA FETA AMB 3 HORES:15 MINUTS. IBP 105 AA*

• Foto von mzip61

mzip61 13.12.2012

La creu del formatge. Que buenos recuerdos. https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/reus-riudoms-riudecols-ermita-puigcerver-alforja-aleixar-picarany-3656334/photo-1669229