angezeigt 209 Mal, heruntergeladen 8 Mal

bei Sant Cugat del Vallès, Catalunya (España)

Comencem la ruta a Sant Cugat i ens dirigim cap a Cerdanyola per la carretera.
Prenem la pista de terra que es dirigeix cap a Can Catà, però de seguida trenquem a la esquerra i seguim per un caminet que ens portarà fins la N-150. Fem ni 100 metres de carretera i girem a la esquerra prenent una llarga avinguda que a travessa Montcada i Reixac. Finalment arribem al riu Besòs i comencem a baixar-lo en direcció Barcelona pel carril bici fins que ens trobem amb la resta del grup que venia des de Barcelona a l'alçada del nus de la Trinitat. Deixem el carril bici i tot a travessant Santa Coloma de Gramenet ens apropem cap a la serra de Marina. Comencem una llarga pujada per una pista de terra bastant constant i tot i tenir rampes dures en el tram final. Arribem fins a un coll a uns 450m, just a sobre de l'Hospital Germans Tries i Pujol on es pot continuar pujant mes fins a una torre de vigilància, però hauríem de tornar pel mateix lloc i donat que la ruta serà llarga i el temps no acompanya gaire decidim seguir. Ara comença una zona de pujades i baixades tot seguint una pista on tenim unes vistes impressionants de la zona de Montgat i el Masnou. Just després de passar la zona de la Ermita de Sant Mateu, comencem una llarga baixada que ens portarà fins a Argentona. Seguim per un camí amb molta sorra de platja durant uns 700m on avançar es fa difícil. Finalment travessem la autopista C-60 per un pont i iniciem novament una pujada una mica mes curta que la del primer tram. La nostra primera intenció era parar al restaurant Can Brugera, però com estava tancant vam haver de desviar la ruta per arribar fins al restaurant Can Rimblas on vam parar per menjar. Com a conseqüència la ruta s'allarga una mica i s'afegeix una mica de desnivell. Després de la parada i ja amb l'estomac ple continuem pujant tot seguint la pista fins que prenem un trencant a la dreta on baixem fins arribar a Arenys de Munt. A partir d'aquí baixem per la carretera fins a Arenys de Mar i fem uns pocs km per la N-II fins a arribar a Sant Pol.

Una ruta llarga (83km i amb 1650m de desnivell) que la vam fer tranquilament amb unes 6h mes parades.