Zeit  5 Stunden 38 Minuten

Aufgezeichnet November 2015

5,9

angezeigt 1077 Mal, heruntergeladen 13 Mal

bei Vidrà, Catalunya (España)

Diumenge 1 de Novembre del 2015 va ser dia d'exploració i descoberta. L'objectiu era la Serra de Curull, serra entre Coll de Bracons i la Serra de Bellmunt. Vam sortir de Vidrà i vam pujar una miqueta cap a Coll d'Hi era de Massa sota Bellmunt. Allà vam agafar el primer corriol del dia, una passada de bonic i factible baixant entre faigs, blades i roures fins a la Vall del Ges, a l'altura de la Tosca dels Degollats. Allà encara vam baixar més fins al Salt del Molí a on va començar el 1r BiciTreking del dia fins a trobar el torrent i la pista de La Salgueda, que ens va portar en forta pujada fins la casa pairal ara abandonada. Entremig d'una fageda bestial vam continuar resseguint la cara sud de la Serra de Curull fins passat Collsaplana a on vam agafar un super ascensor (segon BiciTreking) que ens va fer pujar 300m+ en uns 2km passant per la casa de la Coma del Coll. Ja a la carena vam pujar des del Coll de la Font de la Canal al Cim d'Àguila, un dels millors miradors de Collsacabra per no dir el millor! Bes-ti-aaal!!! 360° de muntanyes increïbles. Ara ja, només quedava el millor, protes posades i "pervall"!!! Des del Coll de la Font de la Canal, vam baixar pell Clot de Can Ruflà, que s'intuïa entremig d'una Fageda de revista, paral•lel a una riera obaga de cara al Nord. Les lloses molles van posar-hi el punt de gràcia! Al cap d'una bona estona de costa avall vam agafar una bona pista i vam tornar cap a Vidrà.

Una sortida MOLT MOLT MOLT marrana i senglana a la qual s'hi ha d'anar bé de forces i amb el XIP canviat. S'ha de caminar bastant amb la bici a coll.
A mi personalment em va omplir com poques vegades m'havia passat, degut a la gran bellesa d'aquestes muntanyes i d'anar-hi en el moment clau de la tardor.

Bona rutaaaa!!!

P.D.1- La visita al Salt del Molí i el bicitrecking que s'ha de fer després no és molt aconsellable. Així doncs, una vegada arribats a la pista passat la Tosca del Degollats, és molt millor baixar a la dreta fins a trobar la pista que puja a La Salgueda. Ens estalviarem molt de temps i la part bonica del corriol de baixada se l'han carregat fent-hi una merda de pista.

P.D.2 - Aquesta zona és realment espectacular! Vam anar a fer unes setmanes abans el GR3 que baixa per darrere Bellmunt i tot empalmat pot ser bestial! Miraré d'empalmar-ho per fer una ruta de 11 sobre 10!