• Foto von TERRASSA-ANDORRA TRAM MANRESA BERGA

Hochgeladen 17. November 2014

Aufgezeichnet November 2014

angezeigt 1055 Mal, heruntergeladen 25 Mal

bei Manresa, Catalunya (España)

ETAPA DE SORTIDA LINEAL DES DE MANRESA ESTACIO REMFE A BERGA.
TEMPS EN MOVIMENT 6 HORES 29 MINUTS.
EL DESPLAÇAMENT S´HA FET AMB TREN TERRASSA-MANRESA I PER TORNAR AUTOBUSSOS ALSINA GRAELLS BERGA-MANRESA I TREN DES DE MANRESA A TERRASSA.
EL TRACK S´HA FET PER ETAPES. CONFORME ES VAGIN FENT S´ANIRAN PENJANT.

• Chotaman 10.12.2018

Vaig fer la ruta el passat dissabte (8 de desembre del '18) i la ruta té de tot: fang, desnivell, bon paisatge, un xic de carretera, molta pista i algun que altre rierol i font per recarregar aigua. Jo la vaig escurçar una mica fent alguns quilòmetres de més per carretera, ja que les pistes estaven molt complicades amb tanta pluja però fent-la tal com està creada és una bona experiència. Una recomanació, porta GPS i no el mòbil a la butxaca del maillot perquè hi ha un munt de creuaments amb pistes de tot arreu i perdre's no fa gens de gràcia a 8ºC :')