Fahrzeit  2 Stunden 48 Minuten

Hochgeladen 16. Juni 2019

Aufgezeichnet Juni 2019

angezeigt 145 Mal, heruntergeladen 13 Mal

bei Lleida, Catalunya (España)

Ruta BTT, planera per camins rodadors, sortim de Lleida pel camí vell d'Albatàrrec, que en el seu primer tram coincideix amb el GR 3 i amb la ruta BTT 6 de l'Aeròdrom.
A Albatàrrec seguim per la banqueta del canal de Seròs, a Montoliu deixem la banqueta del canal i anem a buscar la banqueta de la Sèquia de Torres, després per la carretera de Sudanell fins a les Casetes, alli agafem el camí de les Tingudes fins el camí natural d’Utxesa, ruta BTT 10. Utxesa esta inclòs al PEIN i a la Xarxa natura 2000 en el sector Secans del Segrià-Garrigues, catalogat com a Zona d'Especial Protecció per a les Aus-
Passem per damunt la presa de la Vall de Secà i pel caminet del Pantà arribem a la presa de la Valleta. Continuem cap al passeig dels Pescadors, on ja hi ha diversos pescadors amb les canyes parades, entrem al mirador del molí i pugem cap al Tossal dels Moros i retornem direcció Torres, aquest cop passem per la banqueta del canal de Seròs i cap a Lleida.
Agradable matinal per estirar les cames, després de molt temps sense agafar la bicicleta