angezeigt 49 Mal, heruntergeladen 2 Mal

bei Cabanes, Valencia (España)

Ruta molt utilitzada pels membres del CC Cabanes quan l'objectiu és acumular desnivell i no es disposa de molt de temps.

Eixim de Cabanes per la CV-10 direcció Sant Mateu. Al Km 12,5 de la ruta es desviem a la dreta direcció la Torre d'En Doménech, on arranca el port de la Sarratella (14kms al 3,8%). Només corononar el port tenim la possibilitat de trencar a l'esquerra per buscar l'Ermita de Sant Joan Nepomucé, on disfrutarem d'unes vistes espectaculars. Això sí, primer haurem de recórrer els 500m d'una rampa de formigó duríssima.

Completem el descens i arribem a Albocàsser, on girarem a l'esquerra per trobar la CV-15. Deixarem a la dreta l'Ermitori de Sant Pau (visita molt recomanable) i, abans d'entrar als Rosildos girarem de nou a l'esquerra per la CV-155 i encararem el conegudíssim port de La Bandereta, que ens esperarà amb els seus 4,5kms al 7% i rampes de fins al 16%.

Una volta coronat, arribarem fins a la Serra d'Engarceran i continuarem el descens fins a Benlloch. Des d'aquest punt ens quedaran uns 7kms fins a arribar de nou a Cabanes.