angezeigt 7 Mal, heruntergeladen 0 Mal

bei Cabanes, Valencia (España)

Ruta interessant, sense massa desnivell, amb racons preciosos i que ofereix diverses variants.

Eixirem de Cabanes cap al Nord i agafarem la CV-10 direcció Sant Mateu. Una volta haurem passat per Les Coves de Vinromà, girarem cap a l'esquerra per la per ascendir el conegut com a "Portet de Tírig" (CV-131) fins que arribarem al municipi de referència. Recomanem fer parada al Bar "La Raboseta". Tírig és un municipi al que podem accedir també des de la Salzadella o des de Sant Mateu. Aquestes 2 alternatives ofereixen uns pocs més kilòmetres i, per tant, la duresa de la pujada és menor.

Abans d'entrar a Tírig (Km 35), agafarem la 3a sortida de la rotonda, direcció Albocàsser per la CV-130, on arribarem en 10kms per una carretera preciosa, molt poc transitada, amb bones vistes i un puja-baixa constant.

Una volta a Albocàsser, haurem de buscar l'Ermitori de Sant Pau i agafarem la CV-15 fins passar La Pelejaneta. Al Km 67,7 girarem a la dreta cap a La Barona per continuar fins Vilafamés (recomanem entrar al municipi i pujar fins al Castell). Després seguirem fins a arribar a la Pobla Tornesa i continuarem per la via de servei paral·lela a la CV-10 per tal de tornar a Cabanes.