Zeit  2 Stunden 17 Minuten

2,3
4,6

angezeigt 801 Mal, heruntergeladen 33 Mal

bei Selnes, Troms (Norge)

CAT

A la tarda, després d'haver fet el Blafjellet, la previsió té una finestra de relatiu bon temps. Decidim provar aquest cim modest amb una altura de Puigllançada. Seguint el mateix patró que el matí, comencem des de la carretera i ens endinsem al bosc. Aquesta vegada de forma molt suau i guanyant molt altura molt lentament. La recompensa és el pas per un espectacular bosc d’avets altíssims i carregats de neu. Just abans de deixar el bosc comença una fina nevada que afegeix gruix a la ja existent. Arribem al cim sense cap tipus de dificultat i comencem la baixada sobre una neu pols excepcionalment seca i freda. Arribem al cotxe a quarts de vuit del vespre en una jornada prolífica i amb mes de 1500 metres de desnivell positiu acumulat amb un cim de matí i aquest altre a la tarda.

CAST

Por la tarde, después de haber hecho el Blafjellet, la previsión tiene una ventana de relativo buen tiempo. Decidimos probar esta cima modesta con una altura de "Puigllançada". Siguiendo el mismo patrón que la mañana, empezamos desde la carretera y nos adentramos en el bosque. Esta vez de forma muy suave y ganando altura muy lentamente. La recompensa es el paso por un espectacular bosque de abetos altísimos y cargados de nieve. Justo antes de dejar el bosque comienza una fina nevada que añade grosor a la ya existente. Llegamos a la cima sin ningún tipo de dificultad y empezamos la bajada sobre una nieve polvo excepcionalmente seca y fría. Llegamos al coche a las siete y media de la tarde en una jornada prolífica y con más de 1500 metros de desnivel positivo acumulado con una cumbre de mañana y esta otra por la tarde.