Fahrzeit  43 Minuten

1,1
2,2

angezeigt 36 Mal, heruntergeladen 4 Mal

bei Sant Pere, Santa Caterina i La Ribera, Catalunya (España)

Aquesta ruta pels carrers de la Barcelona mes medieval ens ha fet veure els petits tresors que tenim a costat de casa.

Víctor García Bravo
Andrea Zamorano Iglesias

Sant Pere de les Puelles

El romànic ens sorprèn de sobte en alguna plaça de la Ciutat Vella de Barcelona. Al cor del barri de Sant Pere hi ha, com si el temps s'hagués aturat, l'església de l'antic convent de Sant Pere de les Puelles. Una llarga història marcada per les reformes, que no camufla l'encant del recinte original.
Building of interest

Carrer de Montcada

Al carrer Montcada de Barcelona, un seguit de palaus medievals, renaixentistes i fins i tot barrocs es donen la mà, per endinsar-nos en bells patis de pedres venerables. Són testimoni d'un passat ric i gloriós del que fou carrer principal i el més noble de la Barcelona medieval.
Unterkunft

Hotel Ciutat Barcelona

Santa Maria del Mar

Construïda en només 55 anys, de 1329 a 1384, és l'única església d'estil gòtic català pur. La seva estructura és de tres naus gairebé de la mateixa alçària, amb sòbries i altíssimes columnes cada 13 metres de distància, un espai no superat per cap altra construcció medieval en tot el món.
Archaeological site

La Llotja

Al Pla de Palau, a tocar del mar, s'aixeca un edifici de façana neoclàssica que amaga, al seu interior, un dels tresors del gòtic civil barceloní més desconeguts de Barcelona. La casa de la Llotja ha viscut diferents etapes històriques amb funcions diverses, sempre relacionades, això si, amb l'activitat comercial i marítima.
Versorgungsprozess

Restaurant 7 Portes

Museum

MUHBA - Museu d’Història de Barcelona

A la colecció del museu podem trobar objectes procedents d'excavacions i peçes tan diverses com ceràmiques, material lític,, epigrafía, vidre, escultura a màrmol i pedra, elements arquitectònics, material orgànic, monedes, etc... amb una cronología que abarca desde el període neolític fins la baixa Edat Mitjana.

Catedral de la Santa Creu i Santa Eulàlia

La construcció de la Catedral de Barcelona va portar-se a terme al llarg de sis segles. La Santa Creu va començar a aixecar-se l'any 1298, al terreny santificat on abans s'hi trobava una basílica paleocristiana del segle IV, destruïda per les tropes d'al-Mansur. D'aquesta se'n conserva només el baptisteri.
Building of interest

Ajuntament de Barcelona

Basílica de Santa Maria del Pi

Desde molts punts del Barri Gòtic de Barcelona pot escoltarse a la Antònia, tocar la campana més gran de les sis que coronen el campanari octogonal de l'esglèsia de Santa Maria del Pi.
Archaeological site

Antic Hospital de la Santa Creu

L'antic hospital de la Santa Creu es considera l'exemple de l'esplendor del gòtic català. El conjunt es va iniciar al 1401 amb l'objectiu de juntar allà els sis hospitals de Barcelona. Un segle més tard, les obres de remodelació li van deixar l'aspecte que encara conserva a dia d'avui.

Església Sant Pau del Camp

El soroll del barri del Raval es troben a un moment de pau en aquesta petita esglesia romànica del carrer de Sant Pau. Les seves parets de pedra tanquen el misteri i les marevelles d'un estil primitiu i carregat de simbolisme que parla del passat de la Barcelona dels convents.
Museum

Museu Marítim de Barcelona

Al Museu Marítim de Barcelona (1929) podem trobar un conjunt de col·leccions que ilustren la cultura marítima catalana i ajuden a comprendre el com i per què de la història marítima del país.