Fahrzeit  2 Stunden 3 Minuten

1,9
3,8

angezeigt 46 Mal, heruntergeladen 1 Mal

bei Port de Pollença, Baleares (España)

De Port de Pollença per Siller i remuntem el coll de Siller per sender pedregós que aconsella un calçat adequat per caminar, barret i ulleres de sol doncs no hi ha ombres durant la pujada. La porta està lligada però es pot passar i tancar de nou.

Just després del coll surt un sender amagat a l’esquerra entre vegetació que és pura meravella. Arribem a la urbanització i la platja per retornar per pista mig encimentada i tornem al coll per desfer la pujada inicial.

Bona part de la passejada transcorre per zona àrida amb vistes a la Mola, el Puig de l’Aliga i el Cavall Bernat.

Aquesta traça passa per la cala Molins (Sant Vicenç) i cala Carbó, però no costa gaire arribar també a cala Clara i cala Barques, idíl.liques, per completar la passejada i fer un bany si s’escau.

Podem veure ocells propis de la solana com els bitxacs, tallarols i tallaretes, boscans com l’est mallerengues, algun falcó i altres rapis i baldrigues a mar.