Zeit  11 Stunden 54 Minuten

• Landschaft

9,7

angezeigt 2068 Mal, heruntergeladen 28 Mal

bei Dos Aguas, Valencia (España)

SENDERISME: 45 senderistes. Marxa Dos Aigües-Carlet. III Pujada a Les Tres Gràcies; Pic de l'Ave 952 m., Pic La Colaita 828 m. i Pic Matamón 506 m., organitzada pels Coixos de Carlet. Comencem la pujada des de la font Nova de Dos Aigües cap al Pic de l'Ave amb la neu caiguda uns dies abans, però practicable. El paisatge, completament cremat per l'incendi de l'estiu passat, desolador, tot arrasat; la senda quasi l'has d'endevinar. Una vegada completada la primera pujada voregem el tossal per la nostra esquerra, per l'antic Camí de Macastre, encara queden restes del camí de ferradura que al seu dia va ser. Continuem cap a la Font del Zurgacho i uns metres més amunt per senda ben definida, curta però amb gran desnivell, tenim la primera "gracia" del dia, el Pic de l'Ave (952 m.). Després de la foto de grup continuem per la pista de ciment, completament nevada, amb trams de gel, motiu pel quin algun va donar amb els seus ossos en terra; en compte de seguir tota la pista optem per abaixar el barranc de la nostra esquerra, acurtant un bon tram de pista. Esta ens porta directament a les Cases del Collado on ens espera un bon esmorzar, són les 10:00 del matí. Mitja hora després eixim en busca de la segona "gracia", per el barranc de la Solsida, seguint una tuberia d'aigua i antiga senda que el foc a fet practicable; en alguns trams la senda arriba a perdre's però prompte trobem el camí que ens portarà sense pèrdua a l'alt de La Colaita (828 m.), són les 12:55. Ara comença la baixada més dura del matí, primer senda i després pista, que ens portarà a l'àrea de descans Els Tres Pins on ens esperen amb unes suculentes viandes per a reposar forces. 45 minuts després ja estem novament caminant cap a l'últim repte de la jornada, la Creu de Matamón (506 m.); a les 17:00 ja estem en la Creu no sense abans haver superat una senda en pujada molt exigent que ens deixava amb les forces justes. Tan "sols" ens queden els 10 Km. fins a Carlet, tots de baixada i la mitat d'ells per asfalt; un piscolabis i l'entrega dels diplomes. Ara agrair i animar als Coixos de Carlet perquè preparen la IV Pujada a les Tres Gràcies.

Mehr anzeigen external

• Foto von Marti:-)

Marti:-) 09.02.2014

Ich bin diesem Trail gefolgt  Mehr anzeigen

Muy buena rutaa y entretenida para pasar una buena mañana de domingo