3,0
6,0

angezeigt 65 Mal, heruntergeladen 5 Mal

bei Caserío Morera, Valencia (España)

Comencem la ruta des de el club de tir olímpic d'Ontinyent. Agafem el camí a ma dreta. Es tracta d'un camí de pedres. Fem el itinerari Fuset-Gamellons. Pel camí vegem un forn de calç antic. Continuem per un sender prou pedregós. Calia tenir molta cura en la part de baix del barranc, ja que alguns dies abans havia plogut i el terreny es trobava prou banyat i fanganós. Arribem a l'Arcada, un bonic pont de pedra. Passem de la senda a una pista més cómoda per caminar amb un paisatge molt verd i unes vistes espectaculars. Aquesta pista ens porta a la casa i la font de Gamellons, on aprofitem per esmorçar i descansar una mica en les taules de pedra que hi ha. Trobem una amplia zona de picnic.
Retomem la ruta per la part de baix i a la vora del camí, es trobem amb la font del Nano. Aquesta és una font prou peculiar, ja que es tracta d'una figura de pedra amb un rostre asiàtic datat del segle XVII. Continuem pel camí que ensambla amb el que hem pres al principi de la ruta, i altra vegada es trobem amb el forn de calç. Arribem finalment al club de tir, començament i fi de la ruta.