Zeit  8 Stunden 31 Minuten

Aufgezeichnet Oktober 2018

5,3

angezeigt 30 Mal, heruntergeladen 1 Mal

bei Falgons, Catalunya (España)

Des de l'ermita de Sant Nicolau (Pujarnol) passo per la Font del mateix nom i pujo cap a un collet on hi ha la "Pedra dels Tres Senyors" i em desvio per anar a pujar al Comaestremer i el Puig Sesarques i tornar al collet. Després segueixo el camí carener passant pel Golany, la Roca Plana de Golany, el Collet de Portelles, el Montner, el Collet de Trentinyà i el Llebrera, fins el Collet de Bastarra. D'aquest, després de cercar infructuosament si trobava un camí per pujar al Puig Capell, segueixo una pista que desfà el recorregut però per la base fins el Coll de Saposa i torno a agafar una carena per fer el Turó d'Espinassors, el Turó Rodó i el Puig Sestorres. Retornant a un collet abans del Turó Rodó, baixo per anar a trobar el camí que puja al Santuari de Rocacorba i pujo fins al Puigsou (voltant tota la tanca per arribar al punt més alt possible). Baixo tallant camí per un fort pendent sota una línia elèctrica fins la pista i retorno pel PR fins Sant Nicolau. Em desvio abans per intentar fer el Puig de Ric, però m'equivoco i només arribo a un avantcim d'aquest.