DQS

Aufgezeichnet Juni 2014

6,2

angezeigt 1317 Mal, heruntergeladen 18 Mal

bei Rosell, Valencia (España)

Aquest cop els Korretonencs han fet la 7ª marxa de la Tinença de Benifassà, partint del terme municipal de Rossell, al nord del País Valencià, llindar amb Catalunya.

Aquesta ruta comparteix bona part del recorregut que tinc carregat en una altra ruta "la de Rossell-Bel" ( http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=6157249 ), però en aquest cas hi ha una petita variació en el centre del recorregut A partir del Mas d'Inza (que millorar i molt l'anterior proposta ja que no agafem la pista, anem per corriol), i a més la baixada des de Bel es fa pel barranc de la font de la figuera.

Tal com us comentava en l'anterior ruta es tracta d'un àrea geogràfica poc coneguda, però amb molt d'interès paisatgístic i natural, des de la seva serra es pot observa la costa de Vinaròs-Benicarló-Peñíscola, el Delta de l'Ebre i tot l'interior de la serralada dels dos països, tot a la vegada.

Rossell és un bon punt de partida per realitzar diverses rutes, que trobareu informades en la web de l'ajuntament, però també hi ha la possibilitat de començar rutes per l'altre vessant de la serralada, la vall de Benifassà, la qual podrem veure i gaudir de les seves vistes durant el trajecte que farem.

La ruta d'avui tenia un total d'uns 24 quilòmetres i una ascensió de quasi 980 metres de desnivell positiu.
Cal dur aigua (mínim 1,5 lt.), sobretot si la fem en època estival, i també protecció solar, molt important.
Com a punt d'avituallament d'aigua hi ha el poble de Bel.

Si podeu, visiteu la zona, s'ho val.
Versorgungsprozess

Bel

Punt on hem parat a dinar.
Gipfel

Moleta del Terme

Punt final de l'ascensió, on hem parat per esmorzar.