Fahrzeit  eine Stunde 55 Minuten

2,2
4,5

angezeigt 121 Mal, heruntergeladen 4 Mal

bei Dürntal, Styria (Austria)

A_SM.Gösser turna.runde 12.07.2018
Gösser(1033m) okruh - runde v číslach, v grafike a fotografiách v mojej obľúbenej turistickej aplikácii Wikiloc.
Z Dürntalu cez tiesňavu Raabklam. po brehu rieky Raab do Arzbergu s výstupom na Gösser a návratom do Dürntalu, kde mal som zaparkované auto pred Gasthoffom Dürntalwirt, je tam parkovisko.
Môžete tiež využiť aj na návštevu miestnych jaskýň ku ktorý vedie asfaltová cesta.
Pred miestnym hostincom, Gasthausom Durntalwirt parkujem a vyrážam smer Raabklamm. Smerníky sú cestou.
Vstup na chodník nie je možné prehliadnuť.
Roklinu prechádzam proti prúdu riečky Raab, smerujem na Arzberg.
Na chodníku je potrebné dávať pozor, najmä po dažďoch, môžete sa vykúpať v riečke.
Bralo lemujúce chodník sprava
Schody-rebrík
To musím preliezt
Zrejme tu bola usadlosť, ktorá zanikla
Z lúky je prekrásny výhľad na Gosser, najmä na Gosserturne. Miesto, ktoré je druhá etapa môjho putovania...
Malá osada, ale dobre vybavená pre oddych, relax, s ubytovaním a reštauráciou...
Nachádzam chodník smerujúci na Gosser. Pozor lesná cesta je zvodná, ale končí v rokline -rúbaní. Pred rúbaňou cca 50 m treba odbočiť vľavo, nie je značená odbočka na turistický chodník 186
Pozostatok banskej činnosti baníkov z Arzbergu. Na lesnej ceste smerom na Gösser vľavo hneď za dedinou...
Cesta stratila sa na rúbani
Z lesnej cesty chodník vybočuje vľavo do lesa, nie je dobré značenie odbočky, môžte prehliadnuť odbočenie...
Turistický chodník vedie cez rubaň, ktorá pomaly, ale isto zarastá chodník. Naskytli sa mi krásne výhľady na okolie, ako aj údolie riečky Raab