Zeit  eine Stunde 50 Minuten

0,9
1,8

angezeigt 1255 Mal, heruntergeladen 56 Mal

bei Abella de la Conca, Catalunya (España)

Caminada pel poble d'Abella de la Conca a la comarca del Pallars Jussà per anar a visitar el Forat d'Abella o Lo Foradot que és un congost excavat a la roca pel Riu d'Abella. Sortim del poble pel Camí Vell fins al camí del Foradot iarribem al Riu de l'Abella i Lo Foradot travessant-lo per dintre el Riu d'Abella, per tant mullant-nos fins a l'alçada dels genolls.
Passat Lo Foradot hi ha un altre congost més petit que també atrevessem i arribem al Molí d'Abella des d'on anem cap al poble per camí per visitar-lo.
Passem pels seus carrers, els safareigs que hi ha sota una bauma de la roca i l'Església Romànica de Sant Esteve.
Cal Calçat que es pugui mullar o calçat de recanvi. Banyador si voleu!
Parkplatz

Aparcament

Carretera de l'Abella de la Conca

El Camí Vell

Cementiri

• Gatdiurn73 15.04.2019

Ich bin diesem Trail gefolgt  verifiziert  Mehr anzeigen

Muy recomendable con cierta dosis de aventura para niños