Fahrzeit  3 Stunden 35 Minuten

3,1
6,1

angezeigt 17 Mal, heruntergeladen 1 Mal

bei Siurana de Prades, Catalunya (España)

Arboli - Gallicant - Gorgs - Castillejos

Avui una super Perdut Ruta amb molts caminaires coneguts i anyorats. Ho hem passat be, hem xarrat molt i ens hem posat al dia.

Surtint de Arbolí , en direcció a l'ermita de Sant Pau, però girem un poc abans a la dreta en direcció al poble de Gallicant.

Gallicant és un llogaret del municipi d'Arbolí (Baix Camp), situat al nord del terme, en un replà del vessant septentrional del Puig de Gallicant. Va quedar despoblat a la dècada del 1950.
Ara resten les parets en ruïnes.

Ens enfilem amunt cap al cim, un 💯,cim que jo ja tinc i que no es essencial. Hi trobem un pessebre i un vèrtex geodèsic.

Haurem de fer un descens, passant altre cop per l'altre costat de Gallicant, i una nevera Danone, fins al Gorget i el Gorg de la Febró, avui amb aigua. Preciós 😍😍😍
Trevessem el riu unes cuantes vegades i tornem a fer el ascens fins al campament militar de Castillejos, i per finalitzar la ruta, retornar al poble de Arboli.
Final feliç al bar amb la cabreta fent el vermut.🤣
Parkplatz

Cim Gallicant

Caseta Danone

Archaeological site

Gallicant ( per l'altre costat)