Schwierigkeitsgrad   Mäßig

2,2
4,4

angezeigt 68 Mal, heruntergeladen 0 Mal

bei Bastendorf, Vianden (Lëtzebuerg)

Het pad begint op het voetbalveld in Bastendorf. Van daaruit leidt een smalle weg naar een dorpspad, die vervolgens wordt gevolgd door de dorpsuitgang. De route gaat door langs een landweg. Met de nauwelijks bezochte weg kunt u genieten van de rust en de omgeving. Na een zachte helling passeert u een bospad dat door de prachtige natuur leidt. Na een korte wandeling langs de landweg en een ander bospad, komt u bij een kruispunt met een grote picknickplaats. Dit nodigt haar uit voor een kleine ademhaling voor de wandeling door het bos. Later bereikt u weer een versterkte weg die omringd wordt aan de rechterkant en links door velden. Vanaf nu is het een beetje bergafwaarts, terug naar Bastendorf. Voordat u het dorp binnenkomt, kunt u nog eens kijken naar sommige huizen van bovenaf. Het pad naar het startpunt wordt teruggegeven. Het is een mooi, natuurgericht wandelpad dat ook geschikt is voor gezinnen. De hele route is gemarkeerd met bewegwijzeringposten, dus u hoeft geen kaart of GPS-apparaat nodig te hebben.