Fahrzeit  2 Stunden 45 Minuten

2,5
5,0

angezeigt 117 Mal, heruntergeladen 4 Mal

bei Cala Llonga, Baleares (España)

Día ventós i per es matí ben fresquet.
De cala Llonga a ma dreta mirant a sa platja hi ha un camí que va pujant poc a poc fins és Puig de ses Torretes aon també hi ha restes arqueològiques. Amb es vent és dia estava molt clar i ses panoràmiques eren magnífiques.
Una petita baixada molt tècnica i una pujada mos dur a n'és segon punt geodèsic des Puig des Castellar. Un altra baixada tècnica mos apropa a n'és sòl d'en Serra ò salt d'en Serrà.
Sempre aprop de sa costa afrontam es Puig des Moltons de uns 160 metres aon te una dura pujada i que es va cremar fa uns anys però és pinatons van creixquen i poc a poc aniran tapant es carrerany.
Crestejant fins arribar a sa falda des Puig d'en Andreu arribam a sa baixada també tècnica per agafar es cami de cala olivera.
Una volta recuperar forces hem tornat enrera per es mateix camí, pujada per aon abans havíem baixat.
Aquí uns ham anat per baix i uns altres han agafat un carrerany dalt per sortir aprop des salt d'en Serrà. Aquí 3 hem tengut que tornar enrera i fer sa baixada per aon havíem pujat perquè hem agafat un carrerany que no era i pareixia que hi havia molta pendent i molt espès.
Una volta arribar a n'és sòl d'en Serra, carretera fins arribar a Cala Llonga.
A sa botiga bar de s'aparcament fer temps per anar uns quants a can Lluc, carretera de cala Llonga a Santa Eulària, a menjar una molt bona paella de menú i acabar es dia que en pocs kilòmetres hi ha hagut bon desnivell amb baixades tècniques i pujades dures.