Fahrzeit  3 Stunden 28 Minuten

4,1
8,2

angezeigt 70 Mal, heruntergeladen 2 Mal

bei Cala Gració, Baleares (España)

En principi sa ruta volia ser més llarga, però és temps a voltes mos fa fer ses rutes més curtes. És altres companys han anat per baix de la penya Esbarrada i han pujat també a cap Nono (20 km i 800 de desnivell es lo que han fet ells, i una hora i quart més de temps afegit)
Bàsicament fins es Pou de Corona a Santa Agnès hem fet lo mateix, passar per es carrerany que mos apropa a Santa Inés i a n'és Pou de Corona giram per anar per es carrerany que passa per dalt ses balandres (sense baixada) i de de aquí hem fet sa baixada de S'Illot, però quan ja era casi baix hem pujat per sa trialera que mos dur a n'és mirador de ses Margalides aon hem recuperat forces menjant una mica.
a partir d'aquí, con deia a n'és principi uns han anat per baix de sa penya Esbarrada i naltros ja hem anat en direcció a n'és cap Nono passant per baix d'ell sense pujar i arribar a n'és parking des cotxe a cala Salada.