Fahrzeit  2 Stunden 33 Minuten

3,1
6,1

angezeigt 2 Mal, heruntergeladen 0 Mal

bei Ontinyent, Valencia (España)

Hui 14 de març hem realitzat una ruta Paula i jo. Aquesta ruta ha començat en el camí del Llombo i al poc temps de començar-la hem girat direcció cap al Pou l’Olleta. Seguidament hem creuat el riu i hem tingut que llevarse les sabates ja que sino es banyavem i hem seguit el camí, aquesta vegada prou encosterat. Una vegada pujat al cim de la muntanya hem seguit pels camins junt a les casetes i hem entrat al camí del Torús. Hem seguit caminant, esta vegada per carrereta fins arribar al camí Galindo que es troba dalt del Pou Clar. Aleshores, hem baixat i encara que ens ha costat baixar a causa de la quantitat d’arbres caiguts, hem aconseguit arribar al Pouc Clar (la part de baix). A continuació, hem agafat el camí de l’esquerra i hem tornat al camí del Llombo(on haviem començat). Després, hem seguit fins arribar al Llombo i s’hem clavat per altre camí que arriba a una font on hem pugut beure aigua natural de un naixement. Hem continuat per el riu i hem pujat la costera de baix de les Carmelites. Després, hem passat pel carrer on es troba la Universitat i hem agafat el Benarrai.
Aquesta ruta m’ha encantat, és a dir, m’ho he passat molt bé i a més, hem descobert nous llocs molt bonics, hem disfrutat de la naturalesa, i inclus hem vist cabres. Vos recomane molt fer aquesta ruta ja que el trajecte no ha sigut difícil, simplement hauràs de creuar el riu i pot ser toques un poc de carrerera,però en genera és perfecta.