Zeit  5 Stunden 43 Minuten

3,2
6,4

angezeigt 331 Mal, heruntergeladen 12 Mal

bei Fornells de la Montanya, Catalunya (España)

Des de Planoles ( Ripollès ), agafem la carretera GIV-4015 direcció Nevà. Passats uns 3 Km. aprox. la deixem per seguir una pista fins el Bosch Vedat-Pla de la Devesa on i aparquem els vehicles ( com que la ruta no es circular, a 1.5 Km. abans del´aparcament, hi ha un encreuament on hi deixem part dels cotxes, ja que en aquest punt es la arribada, i per tant, ens estalviarem aquest tros, per desprès anar amb aquests, a recollir els que hem deixat el mati al aparcament del Bosch Vedat-Pla de la Devesa ). Comencem la caminada tot passant per el Pla de Fenal, Coll de la Bona, Roc dels Llams amb el seu Búnquer i Tossal de Maians. Aquí fem el merescut esmorzar. Tot seguit continuem per l´ultima pujada del dia, per assolir, el cim del Costa Pubilla, i seguir gaudint del meravellós dia i vistes que ens ofereix la caminada. De tornada baixem passant per la Font Negra i el Fortí que està al costat, per arribar al ja mencionat encreuament on hi tenim part dels cotxes.
Parkplatz

Aparcament.

Bosch del Vedat-Pla de la Devesa.
Fluss

Puigmal al fons.

Gebirgspass

Coll de la Bona.

Coll de la Bona 1.889 mts.
Gipfel

Roc dels Llams i un Búnquer.

Tossal de Maians.

Tossal de Maians 2.050 mts.