Zeit  8 Stunden 2 Minuten

4,8
9,6

angezeigt 351 Mal, heruntergeladen 30 Mal

bei Tàmers, Trentino-Alto Adige (Italia)

RECORDA si et posiciones sobre " Veure més " (de color blau) que es troba al final de la descripció del recorregut, enllaçaràs amb el programa Google Fotos que té les fotografies de l'excursió.

Per fer el recorregut de las Dolomitas varem contractar els serveis de l'empresa CAIRN Trekking, que ofereix diversos serveis. Depenent del que es contracta, comporta allotjaments en refugis o petits hotels de muntanya que fa que el recorregut variï en algun tram.

Es aquesta la 4ª Etapa de les Dolomitas, que va Ücia de Fanes al Lago di Bràies.
Aquesta Etapa es continuïtat de:

Dolomitas, 3ª Etapa, Rifugio Lagazuoi-Forcela di Lech-Ütia de Gran Fanes-Bechei Dessora-Lé de Limo-Ücia de Fanes

El seu recorregut és fressat i no té cap dificultat per una persona acostumada a a caminar per la muntanya. En totes les cruïlles trobareu pals indicatius que van senyalitzant el recorregut. El recorregut és senyalitzat amb pintura de GR (vermella i blanca) i amb el número de recorregut.

Anirem per la pista tot baixant en direcció al nord-est tot seguint el nº 7, que ens baixarà a la Ücia de Pederü. Aquí continuarem amb el mateix número que puja per una pista en direcció a Llevant fins arribar a la ücia de Sénes, on continuarem per el nº 24 fins trobar una cruïlla de camins.
En aquest punt anirem per el nº 23 que puja en direcció nord, a trobar la Forcela de Riciogogn. El creuarem i farem la baixada amb el mateix nº 23 fins arribar a la M. ga Foresta on agafarem la pista que es el nª 19 i ens portarà al Lago di Bràies i al seu Hotel.

Cartografia: Tabacco Editrice, mapes: 03 Cortina d'Ampezzo e Dolomiti Ampezzane. 031 Pragser Dolomiten-Enneberg Dolomiti di Braies-Marebbe.

Aquesta ruta té continuïtat amb: