Fahrzeit  4 Stunden 56 Minuten

4,5
9,0

angezeigt 36 Mal, heruntergeladen 1 Mal

bei Anglès, Catalunya (España)

Ruta lineal sense massa dificultat d'orientació, amb els 10 primers Kms. per el carril bici, i els últims 8 Kms fem un desnivell de uns 770m amb algun tram de corriol i la resta per pista. Tot el tram de pujada te indicacions a Sant Martí i unes marques de pintura lila.
La ruta passem per dins Anglés, La Cellera, El Pasteral, Amer i Sant Marti Sacalm.
Sakralbau

Sant Miquel d'Anglès

Edifici de planta rectangular amb cossos annexos, com l'absis semicircular i la porta de Sant Miquel, amb coberta a doble vessant a diferents nivells i situat a un extrem de l'antiga Pobla d'Anglès

Santa Maria de Sales de la Cellera

Santa Maria de Sales de la Cellera és una església amb elements barrocs de la Cellera de Ter (Selva)
Fluss

El Pasteral

Plaça de la Vila (Amer)

Sakralbau

Santa Maria d'Amer

Santa Maria d'Amer, o simplement el monestir d'Amer, fou una abadia benedictina a l'antic comtat de Girona, dins els límits i jurisdicció del bisbat de Girona, a l'actual terme municipal d'Amer (la Selva).

DESVIACIÓ

Deixem la carretera i agafem a l'esquerra

Arribem a sota La Berenguera, agafem el camí de l'esquerra i evitem pasar pe la casa.

DESVIACIÓ

Deixem la pista i agafem un corriol a la dreta amb marques liles i de forta pujada. El corriol es una drecera.
Aussichtspunkt

EL MONT

Zona en vistes

DESVIACIÓ

Agafem el camí mes marcat a l'esquerra.

Agafem a l'esquerra.

DESVIACIÓ

En aquest punt deixem la Ruta 21 de BTT, i agafem per el costat dret amb marques liles.