Zeit  4 Stunden 44 Minuten

3,5
7,0

angezeigt 939 Mal, heruntergeladen 56 Mal

bei Fontanars dels Alforins, Valencia (España)

Fontanars dels Alforins. La Vall d'Albaida. Valencia
Cartografía: 1:25 Fontanars dels Alforins 820-I. 1:50 Ontinyent 820
Data: 12/11/2017
Tipus de ruta: Circular
Lloc inici: Caseta del Moro, Fontanars
Hora inici: 08:00 a.m

Fontanars dels Alforins-Senda Gamellons-Senda PR-V 52 Serra de la Solana-Fontanars dels Alforins

IBP = 54 HKG

Velocidad media total: 2.99 Km/h
Velocidad media en movimiento: 3.85 Km/h
Velocidad máxima sostenida: 10.56 Km/h

Recorregut per la Serra de la Solana partint de la Casa Forestal del Moro, a la carretera que uneix Fontanars dels Alforins amb Beneixama.
Comencem la nostra ruta des de la casa forestal del Moro seguint la bonica i arbrada Senda dels Enginyers (WP02). Creuarem el Barranc de la Boca Ampla, un tallafocs i una línia elèctrica fins a la pista de l'Replana (WP03). Seguirem recte per aquesta pista de la Replana i, recorreguts 2,3 km apr. girarem a la dreta, en pocs metres arribarem a la Font de la Duenya (WP05) i al barranc del Teixó que seguirem fins a enllaçar amb la Rambla de Banyeres (WP07) zona d'ombriu i molt arbrada i fàcil de recórrer. Iniciem aquí l'ascens i poc d'iniciar-lo, creuant un xicotet pont de fusta, arribarem a la Caseta de Castelló (WP08), Continuem en pujada, la més dura del dia, fins arribar a la pista forestal. Seguim recte, ara pel sender PR-CV 52 Serra de la Solana (WP09) fins arribar a la Casa forestal dels Gamellons (WP10) i a la Font Dels Gamellons (WP11). Per la pista tornem una altra vegada a la casa forestal i agafem el sender SL-19 Senda dels Enginyers (WP12) que ens porta de nou a la pista de la Replana i per la mateixa senda tornem al punt de partida.

Recorrido por la Sierra de la Solana partiendo de la Casa Forestal de El Moro, en la carretera que une Fontanars dels Alforins con Beneixama.
Empezamos nuesta ruta desde la casa forestal de El Moro siguiendo la bonita y arbolada Senda dels Enginyers(WP02). Cruzaremos el Barranc de la Boca Ampla, un cortafuegos y un tendido eléctrico hasta la pista de la Replana(WP03). Seguiremos recto por esta pista de la Replana y, recorridos 2,3 km apr. giraremos a la derecha, en pocos metros llegaremos a la Fuente de la Dueña(WP05) y al Barranc del Teixó que seguiremos hasta enlazar con la Rambla de Banyeres(WP07) zona de umbría, muy arbolada y facil de recorrer. Iniciamos aquí el ascenso y poco de iniciarlo, cruzando un pequeño puente de madera, llegaremos a la Caseta de Castelló(WP08), Continuamos en subida, la más dura del dia, hasta llegar a la pista forestal. Seguimos recto, ahora por el sendero PR-CV 52 Serra de la Solana(WP09) hasta llegar a la Casa forestal dels Gamellons(WP10) y a la Fuente Dels Gamellons(WP11). Por la pista volvemos otra vez a la casa forestal y cogemos el sendero SL-19 Senda dels Enginyers(WP12) que nos llevara de nuevo a la pista de la Replana y por la misma senda volvemos al punto de partida.