Zeit  4 Stunden 33 Minuten

2,6
5,3

angezeigt 193 Mal, heruntergeladen 16 Mal

bei Caserío Morera, Valencia (España)

Temps total: 4:33:05
Temps en moviment: 2:37:50
Hora d'eixida: 9:00
Hora d'arribada: 13:30
IBP = 33HKG

La ruta transcorre la major part en la finca de Fuset la qual té 105 hectàrees i formen part del parc natural de L'Ombria - Pou Clar que correspon a la població d'Ontinyent.

La ruta comença desde el camp de tir de Fuset, allí hi ha un ampli pàrquing per a poder deixar el cotxe, nosaltres com no sabiem de l'existencia del pàrquing havem aparcat uns 50 metres abans d'arribar a aquest lloc, la ruta és completament circular.

Una vegada havem arribat al pàrquing havem agafat la pista de l'esquerre, passem pel costat de l'antic edifici del camp de tir de Fuset, esta primera part de la ruta transcorrerà per pista i tindrà poca ombra, a tindre-ho en compte per a l'estiu.

Cap al primer km havem agafat la pista de l'esquerre la qual ens ha dut al corral de Lluc, després anem anat a parar a un tallafocs, anirem un 300 metres per dins del tallafocs i per baix dels cables de la llum de l'alta tensió fins al km 2,7, en eixe punt agafarem una pista a mà dreta que ens portarà a la casa dels Caçadors.

Seguim per la mateixa pista fins arribar a la casa Gamellons, d'allí agafarem una sendeta que ens durà al lloc més bonic de tota la ruta, la font dels Gamellons, una zona recreativa plena de vegetació, ombra, taules i una font amb aigua ben fresqueta, en aquest punt farem la paradeta per esmorzar.

A partir d'aquest punt la ruta canvia totalment, jo no transcorre per pista si no per senders amb ombra i abundant vegetació, passarem per la font del Nano la qual xorra també aigua ben fresqueta, mirar la foto en el wp per a veure la seua forma peculiar, passarem per la casa de las Seis la qual està molt deteriorada.

La senda continua passant per llocs d'abundant vegetació, anem baixant fins arribar a un barranc, la senda va pel costat del barranc amb vistes al mateix fins que comença a baixar al seu interior, després de recorrer uns 50 metres per dins del barranc la senda ix d'ell, comença a pujar i en un creaument a l'esquerre tindrem a mà dreta un forn de calç el qual està prou amagat i s'ha d'entrar un metres per dins de l'abundant vegetació per a poder vore'l.

La resta de la ruta fins arribar de nou al pàrquing del Camp de Tir serà tot cap amunt, seran aproximadament uns 400 metres.

La ruta la qualifique com a fàcil, és curteta, no té cap dificultat tècnica, la primera part pista fins a la font de Gamellons i la segona part senda, no té massa desnivell.
Parkplatz

EIXIDA

Per anar al punt d'eixida si veniu d'Ontinyent a l'altura del Pou Clar agafeu la carretera CV-655 direcció a Fontanars, quan arribeu a un punt de la carretera a on pose una senyal Camp de Tir trenqueu a l'esquerre, nosatres havem aparcat en una pinaeta a 50 metres del Camp de Tir degut a que no sabiem de l'existencia del pàrquing així que vos recomane seguir un poc més endavant i aparcat allí.

ESQUERRE - PÀRQUING CAMP DE TIR

Acò ja és el pàrquing del Camp de Tir, per començar la ruta agafeu la pista de l'esquerre.

EDIFICI ANTIC CAMP DE TIR

PISTA

La primera part de la ruta serà la major part per pista

ESQUERRE PEDRES

A l'altura del monticle de pedres trencarem per una pista que hi ha a mà esquerre.

DRETA SENDA

Compte ací de no passar-se, quan arribeu a aquest punt, prop de la torre de l'alta tensió que tindreu davant agafeu esta sendeta que comença a baixar pel tallafocs.

TALLAFOCS

Farem un trosset xicotet que anirem pel tallafocs i per baix dels cabres d'alta tensió com podreu veure a la foto.

CASA DEL LLUC

DRETA TORRE

A partir d'aquest punt deixarem d'anar pel tallafocs i per baix dels cables d'alta tensió i trencarem cap a la dreta per la pista que ens durà a la casa dels Caçadors.

CASA DELS CAÇADORS

FORAT

CASA GAMELLONS

DRETA SENDA

Senda de baixada a la font dels Gamellons
Picknick

FONT DELS GAMELLONS

PONTET

Una vegada havem esmorzat a la Font dels Gamellons continuem la ruta per aquest pontet

SENDA

La segona part de la ruta es totalment diferent, passem de pista a senda amb molta vegetació
Wasserstelle

LA FONT DEL NANO

El cap del Buda la fa molt característica
Ruine

CASA LAS SEIS

Baum

BOSC

Com és pot veure a la foto la tornada és molt diferent a l'anada, la senda transcorre per lloc amb molta vegetació

SENDA DALT DEL BARRANC

La senda transcorre per dalt del barranc, un poc més endavant tindrem que agafar la senda que baixarà al barranc.

DRETA AVALL

Compte de no passar-se, agafar la senda que baixa al barranc
Gebirgspass

BARRANC

DRETA AMUNT

Eixim del barranc i pugem per la senda de la dreta