Zeit  2 Stunden 59 Minuten

2,4
4,8

angezeigt 9651 Mal, heruntergeladen 270 Mal

bei Montnegre, Catalunya (España)

Comencem la ruta a Montnegre. Cal anar a Quart i agafar la carretera GIV-6641 fins al final, on s'acaba l'asfalt. Agafem el camí senyalitzat SL-C1 cap al puig Montigalar. L'últim tram és un corriol estret fàcil de fer. Hi ha unes vistes boníssimes a 360º: els Àngels, les illes Medes, el Puig d'Arques, les Guilleries, el cingle del Far, etc.
Baixant agafem un corriol a l'esquerre per anar al balcó de les Bruixes, un pla amb bones vistes encarat a NE. Desfem el camí fins a la pista ampla i baixem avall fins al riu Rissec. Trenquem a la dreta i voregem un rierol afluent del Rissec fins a la Font Picant. Aquest tram de camí està envoltat d'una abundant vegetació. Un cop a la font agafem un corriol que s'enfila de valent uns 300 metres fins que trobem un camí que puja cap a la font d'en Pujades i el camí del principi. Un cop a dalt passem per la font de Montnegre i l'ermita de Santa Maria de Montnegre.
Riu rissec

6 Kommentare

• ORIOPEP 18.12.2014

Ich bin diesem Trail gefolgt  Mehr anzeigen

feta el dia 17/12/2014,ruta maca,pero despres de les pluges el corriol de font picant al camí practicament impracticable.

Xrunning⛰ 21.12.2014

Merci pel comentari i la valoració Oriopep!

• Foto von Alfons Tauler

Alfons Tauler 04.11.2017

Ich bin diesem Trail gefolgt  verifiziert  Mehr anzeigen

Feta el dijous 26/10/2017. Bones vistes des del Montigalar i encara més des del Balcó de les Bruixes. Es pot fer en un matí, i com que ens va sobrar temps vam anar amb el cotxe a fer els nostre habitual pic-nic a l'església de Sant Mateu de Montnegre.

Xrunning⛰ 04.11.2017

Gràcies Alfons pel comentari i la valoració!
    Fins una altra

• Foto von joanmolamolt

joanmolamolt 24.02.2019

Ich bin diesem Trail gefolgt  Mehr anzeigen

Ruta feta el 23/02/2019. Primer ens varem acostar a Santa Maria de Montnegre, uf tot barrat.
    Varem baixar al riu Ressec per la pista i despres pujar per la font Picant. Bonic i curios.
    Al final pugem al Montigalar, un dels 100 cims. Molt bones vistes. S’han carregat el vertex geodesic. Baixem cap a ponent a la carretera.