Zeit  3 Stunden 22 Minuten

2,3
4,5

angezeigt 3880 Mal, heruntergeladen 171 Mal

bei els Hostalets d'en Bas, Catalunya (España)

Preciosa ruta original de JEP BOIX (http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=7106272), que surt del terme d'Hostalets d'en Bas i puja fins el Pla del Grau, a les primeres estribacions del Collsacabra venint de la banda de La Garrotxa.

Enlloc de fer la pujada més coneguda, la pista que puja pel Camí Ral d'Olot a Vic des del Grau d'Olot, primer ens endinsem en els gorcs i salts d'aigua del Rec del Puig (zona molt bonica i interessant, amb algún fort pendent) i després pugem per Les Marrades d'Olot, obra d'enginyeria civil del segle XVIII que es va construir per viatjar des d'Osona a La Garrotxa (pel camí trobareu cartells que en documenten la història). Una paradeta al Pla d'en Grau i baixem pel Mirador dels Boixos (fantàstiques vistes de la Vall d'en Bas i de la plana de la Garrotxa) i per la curiosa Mina dels Bandolers, enllaçant de nou amb les marrades per tornar a Hostalets d'en Bas, ara sí, pel Camí Ral de Vic a Olot.

Ruta altament recomanable, que amb els colors de la tardor a La Garrotxa quedarà gravada a la memòria.
Ruine

• Foto von Manel_49

Manel_49 08.12.2015

Ich bin diesem Trail gefolgt  Mehr anzeigen

Realment sortida molt aconsellable. Bons gorgs i punts singulars com Les Marrades i la Cova dels Lladres. Hi tens un error tipogràfic a a segona línia. Se surt dels Hostalets d'en Bas no de Balenyà. Sot i cames!

• Foto von mparaira

mparaira 08.12.2015

Tens raó, quin lapsus !
    Gràcies per la correcció.
    Salut !

• Pablo Leedoy 30.04.2018

Ich bin diesem Trail gefolgt  verifiziert  Mehr anzeigen

Una ruta muy recomendable. Magnífica vegetación (en abril) y unos gorgs muy majos. Lo hice en sentido inverso y es un poco dura la parte entre la Gorga de l'Ansat y la Font de les Fogoses (estaba muy humedo todo)