3,0
6,1

angezeigt 513 Mal, heruntergeladen 6 Mal

bei Keppeshausen, Rheinland-Pfalz (Deutschland)

Gelopen op zondag 31 mei 2015. Van en naar Lieler, waar ik gisteren geëindigd ben, is geen openbaar vervoer op zondag, dus ben ik die dag vanaf Stolzembourg gaan lopen. Mijn auto had ik geparkeerd bij Gilsdorf brug, omdat ik er vanuit ging dat dit mijn eindpunt zou worden. Vanaf Gilsdorf nam ik buslijn 570 naar Stolzembourg. Vanaf Stolzembourg gaat het direct steil omhoog. Op een gegeven moment kwam ik een bos met omgevallen bomen tegen. Dat was behoorlijk klimmen en ben ook nog een paar keer van het pad geraakt. Tot Mont Saint-Nicolaas heb ik ongeveer twee km per uur gelopen en geklommen. Ik denk dat ik de eerste was, die na het omvallen van de bomen dit pad heeft "bewandeld". Toen ik bij het stuwmeer aankwam, had ik al in de gaten dat ik qua tijd en energie Gilsdorf die dag niet zou halen. Uiteindelijk kwam ik in Vianden aan en heb toen tot Leemkaul gelopen om weer een bus te nemen naar Gilsdorf. Na afloop checkte ik in bij de jeugdherberg te Vianden voor 3 nachten.